به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    از دیگر امکاناتی که گروه آپشن کار ارائه می دهد دوربین 360 درجه سورنتو ، پدل شیفتر لندکروز، رادار نقطه کور اسپورتیج می باشد که در ادامه توضیحاتی در خصوص این سه مورد خدمتتان ارائه می کنیم با ما همراه باشید.

    admin
    چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 1:31
    بازدید : 248
    برچسب‌ها :

    همان طور که می دانید پرفروش ترین تور برای ایرانی ها تور استانبول است، ولی به یاد داشته باشید که کشور ترکیه شهرهای زیادی دارد که هر کدام از آن ها برای سفر کردن می توانند مناسب باشند. باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که خیلی از ایرانیانی که به ترکیه سفر می کنند، مجرد هستند و تمایل دارند که با دوستانشان به ترکیه سفر کنند و از امکانات این کشور نهایت استفاده را ببرند، اگر چه می توان گفت که شما هم جز این دسته افراد هستید، در ادامه با توران گشت همراه باشید تا بهترین شهرهای ترکیه برای سفرهای مجردی را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

    admin
    پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 12:42
    بازدید : 253
    برچسب‌ها :

    مدرک دوره ICDL فنی حرفه ای به چه در می خورد؟

    سازمان فنی حرفه ای کشور دوره های مختلفی را در زمینه های مختلف و متنوع برگذار می کند که در انتهای آن ها شما می توانید در صورت قبولی در آزمون یک مدرک مناسب و معتبر را دریافت کنید. این مدارک می توانند شما را در زمینه کار یابی بسیار یاری کنند و با داشتن برخی از این مدارک شما می توانید حتی به مهاجرت کردن از طریق کاری فکر کنید. این دوره ها توسط مراکز مجاز و دارای مجوز به شما آموزش داده شده و شما را در راه موفقیت در زمینه ورود به بازار کار و در کنار آن اخذ مدرک به خوبی یاری می کند.

     

    admin
    جمعه 9 اسفند 1398 - 18:57
    بازدید : 282
    برچسب‌ها :

     

    در سال چقدر سفر می­کنید؟ چقدر کیفیت سفر برایتان اهمیت دارد؟ آیا تابه‌حال شده است که پیش از سفرتان احساس کنید به یک مرجع قابل‌اطمینان و قدرتمند برای هماهنگی­های سفر خود مثل رزرو راحت و بی­دردسر بلیط، رزرو آسودۀ یک هتل خوب و راحت و یا پیدا کردن یک تور مناسب برای سفرهای داخلی یا خارجی، نیاز دارید؟

     

    admin
    چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 13:40
    بازدید : 298
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 111
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه